http://avazak.ir/Java/line/Avazak.ir-Line5.gif حجاب وامنیت
حجاب همان امنیت
تو میتونی امن باشی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من مهدیزاده هستم فعلا اول دبیرستان ..از دبیرستان فاطمه زهرا...امیدوارم از دبلاگم چیزای خوبی را یادبگیرید......بدرود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 40807
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1



آخرین مطالب


 
دو شنبه 15 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 19:11 :: نويسنده : فاطمه مهدی زاده

 

حجاب یعنی امنیت

خوش آمدید



نظرات شما عزیزان:

farhad
ساعت19:57---6 خرداد 1393
سلام وبلاگ محشری دارید اگه باتبادل موافقی منو با اسم یاس بی تحمل لینک کن خبرم کن با چه اسمی لینکت کنم
پاسخ:شماخیلی وقته که لینک شدید آقا فرهاد


سید هاشمی
ساعت9:00---3 خرداد 1393

خانم کوچولو شما لینک شدید خیلی وب خوبی داری تبریک میگم
پاسخ:خانوم کوچولو؟؟ فریاد

ممنون از این که لینکم کردید



اشلو
ساعت8:27---1 خرداد 1393


واقعا عالی بودم حداقل امروز فیض بردیم او هم از مناطق جنگی ...



درد عشقي کشيده ام که مپرس...سوز هجري چشيده ام که مپرس..گشته ام در جمال آخر کار..دلبري برگزيده ام که مپرس..سوي من لب چه ميگزي چون موري..لب لالي گزيده ام که مپرس....
پاسخ:خواهش میکنم باز هم سربزنید ممنون


رهاکلهر
ساعت19:49---30 ارديبهشت 1393
عزیزم وب خیلی قشنگی داری خصوصا اینکه موضوعتو خیلی دوست دارمخوشحال میشم به وب منم سربزنی ونظربدی!
پاسخ:مر30 عزیزم نظر لطفته


sadaf
ساعت10:21---28 ارديبهشت 1393
زندگی پنجره ای باز به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است جهانی با ماست

آسمان ، نور ، خدا ، عشق، سعادت با ماست

فرصت بازی این پنجره را دریابیم

در نبندیم به نور

در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

پرده از ساحت دل برگیریم

رو به این پنجره با شوق، سلامی بکنیم..

سلام گلم وبلاگت زیباست اگه تبادل لینک میکنی منو با نام حقیقت عشق لینک کن وبهم خبر بده مرسی


saman
ساعت22:13---25 ارديبهشت 1393
درسته

* Elahe *
ساعت20:01---21 ارديبهشت 1393
خیلی عالیه.مخصوصاآهنگوعنوان وبلاگت موفق باشی عزیزم

majid
ساعت10:47---19 ارديبهشت 1393
سلام وب خوبی داری به منم سر بزن heart2.LoxBlog.Com
پاسخ:چشم


عبرت
ساعت12:16---18 ارديبهشت 1393
وبلاک قشنگ وآموزنده ای دارید من شما لینک کردم اگر دوست داشتی من رابه عنوان عبرت لینک کن
پاسخ:اگه تونستم


فرزانه
ساعت9:03---18 ارديبهشت 1393
سلام
وب بسیار خوبی دارید
من یه خانم محجبه هستم و از این حجاب و آزادی لذت میبرم
ممنون میشم به وب من هم سر بزنید،
پایدار و پیروز باشید
یاعلی


پوریا ولدبیگی
ساعت15:34---16 ارديبهشت 1393

ممنون از وبلاگ قشنگت


ali
ساعت15:34---16 ارديبهشت 1393
بدک نبود

کیانا
ساعت15:33---16 ارديبهشت 1393
خوووووووب

hasty
ساعت20:24---15 ارديبهشت 1393
عاااااااااالی بودددددد...خییییییلییییی مطلب گرفتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: